Als Support Engineer ben je onderdeel van een team specialisten die verantwoordelijk zijn voor alle vragen die telefonisch of via onze ticketsysteem binnenkomen. Kan jij snel schakelen en goed communiceren dan zoeken wij jou!
Jouw rol
- Aannemen en zelfstandig oplossen van eerstelijns ICT-vragen en -incidenten.
- Doorzetten van complexere vragen naar de 2e lijns of een externe ICT-partij.
- Controleren en updaten van diverse systemen en backups.
- Installeren en voorbereiden van laptops en pc’s.
- Aanmaken van gebruikers en uitvoeren van licentiebeheer.
Jouw vaardigheden
- Kennis van Microsoft 365.
- Kennis van netwerken.
- Sterke communicatieve vaardigheden en het vermogen om in teamverband te kunnen werken.
- Het vermogen om je in de gebruiker te verplaatsen en oplossingen op maat te bieden.
- Effectief en efficiënt kunnen troubleshooten.
- Certificeringen zijn een pluspunt. Je bent bereid om deze te behalen indien nodig.
Wat bieden we jou?
- Geschat bruto salaris van €2.800,00 - €3.400,00 per maand (40 uur).
- Een vast contract, na gebleken geschiktheid.
- Een goede werkplek in een professioneel en gemotiveerd team.
- De mogelijkheid om je persoonlijk te ontwikkelen.
- Laptop van de zaak.
- Pensioenvoorziening en reiskostenvergoeding.
- Moderne werkplek op ons nieuwe kantoor. Gemakkelijk bereikbaar en direct gelegen aan de A32 in Heerenveen.
- Leuke teamuitjes.
Ervaring
- Microsoft 365: 3 jaar (Gewenst).
- Windows Server, Active Directory (Gewenst) 2 jaar.
Informatie en sollicitatie
Ben jij toe aan een nieuwe stap in je carrière en wil jij je op zowel persoonlijk als professioneel vlak verder ontwikkelen? Solliciteer dan direct op deze vacature!
Sabine Brouwer
0515 439650
sabine@init3.nl
www.init3.nl
Bekijk meer vacatures