Bel ons: 0515 43 96 50

Uw telefooncentrale in de cloud

Uw telefooncentrale in de cloud

Hosted Telefonie maakt communiceren efficiënter en tijdbesparend door de integratiemogelijkheden met bijvoorbeeld CRM- en ERP-pakketten. Hiermee heeft u direct de gegevens van uw klant bij de hand wanneer deze u belt. Daarnaast ziet u in één oogopslag op élk (mobiel) toestel of uw collega’s bereikbaar zijn en kunt u bellen met één nummer vanaf elk apparaat. Een nummer opzoeken en daarna intoetsen is voorgoed verleden tijd!

Uiterst betrouwbaar

Met Hosted Telefonie communiceert u altijd via het betrouwbaar vaste netwerk van KPN, maar kunt u ook communiceren over het internet. Het communicatienetwerk is dubbel uitgevoerd en wordt 24/7 bewaakt. Daarnaast is Hosted Telefonie nooit onderhevig aan de gevolgen van lokale kabelbreuk of stroomuitval. U bent altijd op een andere locatie of mobiele telefoon bereikbaar, ook via alle ander mobiele aanbieders. Zo garanderen we een optimale beschikbaarheid van uw  telefooncentrale en bereikbaarheid van uw bedrijf.

Eenvoud en zekerheid

Voor Totaal Communicatie heeft u nog maar één aanspreekpunt. U ontvangt dus ook nog maar één factuur! In tegenstelling tot een traditionele telefooncentrale zal uw telefooncentrale in de cloud nooit verouderen. U bent altijd voorzien van de nieuwste functionaliteiten, omdat het communicatieplatform continu up-to-date wordt gehouden. Daarnaast is een communicatieoplossing uit de cloud via uw iPad of webbrowser eenvoudig te beheren (optioneel).