• Altijd geholpen door specialisten
  • Verstand van zaken
  • 100% betrouwbaar

Altijd geholpen door specialisten

Verstand van zaken

100% betrouwbaar

11/03/2024
Leestijd: minuten

De helden van onze supportafdeling helpen je! .

Terug naar alle Blogs

Neem contact op met onze toppers van de support afdeling. Wat jouw ICT-probleem ook is; onze supportmedewerkers lossen het voor je op!

Kom je er niet uit? Neem contact op met onze supportafdeling!

Al je vragen beantwoorden en technische probleem oplossen. Daar zijn onze supportmedewerkers sterk in! Ze brengen het probleem in beeld, kijken wat de oorzaak is en komen met een adequate oplossing voor jouw problemen o.a. gerelateerd aan hardware, software, netwerken en telefonie. Ook beantwoorden ze jouw vragen over al onze ICT-producten en diensten.

Ons ticketsysteem voor een snelle en adequate afhandeling van jouw probleem

We willen jouw probleem zo snel en adequaat mogelijk oplossen. Daarom maken we gebruik van een ticketsysteem. Dit werkt als volgt:

  • Via de mail kun je zelf een ticket aanmaken. Zo weten we gelijk met welke vraag of welk probleem we je kunnen helpen. Afhankelijk van de complexiteit van de vraag of het probleem, wordt het ticket toegewezen aan een geschikte supportmedewerker. Ook jij krijgt toegang tot het ticket. Zo blijf je continu op de hoogte over de voortgang of afhandeling van jouw vraag of probleem.
  • Je probleem/vraag wordt door een van onze gespecialiseerde supportmedewerkers opgepakt. Of er wordt contact met je opgenomen.
  • De complete afhandeling van het probleem of de vraag wordt gedocumenteerd. Zo weten we in de toekomst nog precies wat er is gedaan en hoe we het hebben opgelost.

Eerstelijns- en tweedelijnsondersteuning

Voor elke vraag en elk probleem zetten we de juiste personen in. We beschikken over een eerstelijns- en tweedelijnsondersteuning. Het verschil: onze eerstelijnsmedewerkers behandelen de eenvoudigere- en veelvoorkomende vragen. De tweedelijnsmedewerkers staan voor je klaar om complexere zaken aan te pakken.

Eerstelijnsondersteuning

Algemene vragen, account gerelateerde vragen, basis probleemstellingen en gebruikersondersteuning. Onze eerste lijn pakt het voor je op. Ook kun je daar terecht voor het inplannen van onderhoud of reparaties. Onze medewerkers zorgen ervoor dat je snel en effectief hulp krijgt bij veelvoorkomende problemen zodat je vlot weer aan de slag kunt! Blijkt een probleem toch complexer dan op voorhand gedacht? Dan dragen we het over aan de tweede lijn.

Tweedelijnsondersteuning

Geavanceerde softwareproblemen, netwerkproblemen, serverproblemen, beveiligingsincidenten. Zodra je probleem dermate complex begint te worden, zorgt de tweedelijnsondersteuning voor de oplossing. Ze hebben diepgaande technische kennis en expertise. Ze zetten maar wat graag hun tanden in een complex technisch probleem!

Support op afstand en op locatie

Veel problemen kunnen we op afstand voor je oplossen. Dit doen we telefonisch of via de mail. Soms wordt er gevraagd om op afstand met je mee te kijken op je computer of binnen het netwerk. Met TeamViewer krijgen onze medewerkers snel en veilig toegang. We hebben op onze website een speciale knop waarmee je ‘Quick Support’ krijgt.

Lukt het ons niet om een probleem vanaf afstand op te lossen? Dan komen we bij je langs. Denk bijvoorbeeld aan problemen met fysieke verbindingen, apparatuur of netwerkinfrastructuur.

Het antwoord op je vraag en de oplossing voor je probleem

Heb je een vraag of een probleem dat opgelost moet worden? Neem nu contact op met onze supportafdeling. Ze zitten voor je klaar!

Professionals die blijven doorleren

Onze branche is altijd in beweging, zo ook onze supportmedewerkers. Hun kennis en vaardigheden worden regelmatig geüpdatet. Wij investeren continu in de scholing en certificeringen van ons personeel.

Terug naar alle Blogs