Heb je hulp nodig bij een technisch probleem, een vraag over de IT-diensten die we aanbieden of ondersteuning nodig bij het gebruik van onze producten en diensten?
Neem contact op met onze toppers van de support afdeling. Wat jouw ICT-probleem ook is; onze supportmedewerkers lossen het voor je op!
Al je vragen beantwoorden en technische probleem oplossen. Daar zijn onze supportmedewerkers sterk in! Ze brengen het probleem in beeld, kijken wat de oorzaak is en komen met een adequate oplossing voor jouw problemen o.a. gerelateerd aan hardware, software, netwerken en telefonie. Ook beantwoorden ze jouw vragen over al onze ICT-producten en diensten.
We willen jouw probleem zo snel en adequaat mogelijk oplossen. Daarom maken we gebruik van een ticketsysteem. Dit werkt als volgt:
Voor elke vraag en elk probleem zetten we de juiste personen in. We beschikken over een eerstelijns- en tweedelijnsondersteuning. Het verschil: onze eerstelijnsmedewerkers behandelen de eenvoudigere- en veelvoorkomende vragen. De tweedelijnsmedewerkers staan voor je klaar om complexere zaken aan te pakken.
Algemene vragen, account gerelateerde vragen, basis probleemstellingen en gebruikersondersteuning. Onze eerste lijn pakt het voor je op. Ook kun je daar terecht voor het inplannen van onderhoud of reparaties. Onze medewerkers zorgen ervoor dat je snel en effectief hulp krijgt bij veelvoorkomende problemen zodat je vlot weer aan de slag kunt! Blijkt een probleem toch complexer dan op voorhand gedacht? Dan dragen we het over aan de tweede lijn.
Geavanceerde softwareproblemen, netwerkproblemen, serverproblemen, beveiligingsincidenten. Zodra je probleem dermate complex begint te worden, zorgt de tweedelijnsondersteuning voor de oplossing. Ze hebben diepgaande technische kennis en expertise. Ze zetten maar wat graag hun tanden in een complex technisch probleem!
Veel problemen kunnen we op afstand voor je oplossen. Dit doen we telefonisch of via de mail. Soms wordt er gevraagd om op afstand met je mee te kijken op je computer of binnen het netwerk. Met TeamViewer krijgen onze medewerkers snel en veilig toegang. We hebben op onze website een speciale knop waarmee je ‘Quick Support’ krijgt.
Lukt het ons niet om een probleem vanaf afstand op te lossen? Dan komen we bij je langs. Denk bijvoorbeeld aan problemen met fysieke verbindingen, apparatuur of netwerkinfrastructuur.
Heb je een vraag of een probleem dat opgelost moet worden? Neem nu contact op met onze supportafdeling. Ze zitten voor je klaar!
Onze branche is altijd in beweging, zo ook onze supportmedewerkers. Hun kennis en vaardigheden worden regelmatig geüpdatet. Wij investeren continu in de scholing en certificeringen van ons personeel.